LJUVLIGA FREDAG

Fina fina dag! Vaknade hyffs tidigt & såg att solen sken så det var bara att
kliva upp, på med bra musik, på med bikinin och sen ut på balkongen, LJUVLIGT!!!
Gick & mötte upp Becca och sen satt vi på balkongen och spelade kort ett tag.

Efter det fick jag städa, diska, duscha och göra mig klar i RAKETFART för att hinna allt.
Blir fika med babys mami och hennes man idag för älskling fyller 25 imorgon :) 
Så nu väntar jag på att Tobbis kommer hem från jobbet så vi kan börja fixa med
alla kakor och shit.. Känner mig lite som en tant/hemmafru, men det är bara att gilla läget.
Imorgon blir det ännu mer kalas och kalas och kalas. 

Fan hörni folk måste sluta ligga runt midsommar. Det räcker med aprilbarn nu.
ALLTID så här denna månaden. Kalas på kalas på kalas jämt.

Nä, ska plocka med det sista nu.

KÄRLEK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0