ONSDAG MORGON

Usch, känner mig helt slapp idag, har inte hunnit med något alls än typ..
Ätit lite frukost, hängt in rentvätt i garderoberna men inget mer.
Fastnade lite framför biggest loser och här lär jag väl sitta ett tag till!

Ruskigt trött är jag med, hela veckan har jag drömt mardrömmar
när jag somnat om efter att baby åkt till jobbet. I måndags vaknade jag
av att jag var så rädd att jag skakade, igår vågade jag inte ens försöka somna om
och idag vaknade jag av att jag storgrät. Det är fan inte okej :(

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, ska ringa Gemma snart tänkte jag
så får vi se om hon & Dante kommer hit och fikar lite. Annars blir det bara
lugt tills min älskade kommer hem :)

Igår hade vi myskväll med ett lååångt skumbad, tända ljus & annat finfint.
Sååå ljuvligt! Gud vad jag är lycklig över att vi är sambos :)




I love you baby!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0