PRODUKTIV DAG!

Nä FY FAN för att gå hemma hela dagarna säger jag bara. Bemanningen, hallå!
Jag har all tid i världen att jobba, så ring mig för...

Vad jag har gjort idag? Pratat i telefon. Och pratat i telefon.
Plockat in lite ren tvätt, ren disk och burit ut MASSA kartonger.
Hörni det värsta med att flytta är inte att bära tunga saker fram och tillbaka,
det är alla skräpkartonger som blir när man packar upp allt man har sen innan
och allt nytt man köpt. Fan det rinner kartong ur hela huvudet på mig.

Jaha så vad att göra nu då? Blir ta en cigg och sen ligga framför tvn ett tag.
Förhoppningsvis hittar jag på något att ta mig för tills Tobbe kommer hem,
känns så jävla drygt att ligga på soffan och glo hela dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0