SKAKAR

Jag är så arg att jag skakar. JAG ÄR SÅ ARG ERJHNETJHNRTKHGARKGNAERGNERGBAERJGHH.
Ungefär.

Saker jag är arg för:
1. Människor som tror sig stå över lagar och bestämmelser 
2. Människor som utnyttjar andras svagheter för att "vinna"
3. Människor som spelar med ett liv för att dom känner sig sårade
4. Människor med sambo som ligger runt & vill ligga med andras karlar
bakom ryggen på sin egna karl
5. Missunnsamma människor
6. Trångsynta egoistiska människor
7. Människor som älskar att vara arga och inte kunna släppa gamla saker
8. Människor som lägger sig i andras förhållande
9. Människor som ljuger
10. Människor som vägrar inse att dom har fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0