TIONDE APRIL

Inte vilken dag som helst, nej idag fyller världens finaste och bästa bebis ett helt år!
Stor kille och kanske inte bebis längre. Kalasat lite där ute har det blivit idag.
Nu är jag så trött att jag ser dubbelt så funderar på att ta mig en liten powernap
innan min älskling kommer hem och lagar mat. Livet är bra ljuvligt när man har
en underbar karl som lagar god mat åt en.

Helgen har vart lugn och skön, igår vaknade vi omänskligt tidigt (halv nio) och bosatte
oss på balkongen med en gång. Underbart väder var det, bikinihäng i mitten av april,
man kan inte göra annat än att älska det. Senare under dagen åkte vi och hämtade vår nya
soffa, köpte soffbord och matta och lite sådär, så nu börjar det lika något här borta!

Avslutade gårdagen ute hos mamma och pappa med lasange, mycket öl och kortspel.
Mycket roligt var det.

Nähe fan hörni jag kan knappt hålla ögonen öppna känner jag. Det blir en tantvila på stört.




Världens finaste ettåring <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0